မူလစာမ်က္ႏွာ

Tuesday 28 February 2012

ကိုျမေအး ( ၈၈မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ ကခ်င္ျပည္နယ္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ျမစ္ၾကီးနားပဲ့တင္သံ ေၾကညာခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ေျပာဆိုခ်က္)

အရင္ဦးဆံုး ကၽြန္ေတာ္ ေထာင္ကလြတ္ျပီး တစ္လေက်ာ္ အၾကာမွာ ဒီကခ်င္ ျပည္နယ္ကို လာတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္က ျမစ္ဆံုေရကာတာ စီမံကိန္းေၾကာင့္ ေရြ႕ေျပာင္းခံရတဲ့ ရြာသူ ရြာသားေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္သားတည္းဆိုတာ ျပသခ်င္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္၊ ေနာက္တစ္ခုက ကခ်င္ျပည္နယ္မွာ စစ္ေဘးဒုကၡ ခံစားေနရတဲ့ တိုင္းရင္းသားေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႕ တစ္သားတည္း ျဖစ္တယ္ဆိုတာ ေဖာ္ျပလိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္၊ အေရးၾကီးတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံမွာ ျငိမ္းခ်မ္းေရး လိုပါတယ္။
စစ္မွန္တဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရးကို ေျပာတာပါ။ စစ္မွန္တဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရးရမွ ဒီမိုကေရစီ ေဖာ္ေဆာင္ႏိုင္မွာပါ။ အဲဒီရည္ရြယ္ခ်က္ေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

လာခဲ့တဲ့ အတိုင္းလည္း ျမစ္ဆံုေက်းဇူး ပဲ့တင္သံဆိုတဲ့ ပြဲကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ သြားတက္ျပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္၊ ကိုျပံဳးခ်ိဳ၊ ကိုစိုးထြန္း၊ ကိုထြန္းျမင့္ေအာင္၊ ကိုျမတ္သူ၊ မမီမီလြင္နဲ႕ မစန္းစန္းေမာ္ ၇ေယာက္က ဒီမွာ က်န္ခဲ့ျပီး ဒီက ကခ်င္တိုင္းရင္းသား တာ၀န္ရွိတဲ့ သူေတြနဲ႕ေပါ့ဗ်ာ၊ ျပီးေတာ့ ကခ်င္ျပည္နယ္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးကို ေဖာ္ေဆာင္ေနတဲ့
ေခါင္းေဆာင္ေတြ ဘာသာေရးအၾကီးအကဲ ေခါင္းေဆာင္ေတြနဲ႕ ေတြ႕ျပီး ကခ်င္ျပည္နယ္တစ္ခုလံုးကို လႊမ္းျခံဳႏိုင္တဲ့ ႏိုင္ငံေရး၊ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ ဘာသာေရး အသင္းအဖြဲ႕အစည္း အသီးသီးက ေခါင္းေဆာင္ေတြကို ေတြ႕ဆံုျပီးေတာ့ ဒီေၾကညာခ်က္ကို ထုတ္ျပန္တာပါ။ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တိုင္းျပည္မွာ ျငိမ္းခ်မ္းေရး လိုပါတယ္။ စစ္မွန္တဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရး၊ တိုင္းရင္းသားေတြကို မွ်တတဲ့ အခြင့္အေရး ရေစခ်င္ပါတယ္။ တိုင္းရင္းသားေတြ အခြင့္အေရး ဆံုးရံႈးနစ္နာမႈမ်ိဳး မျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူး။ တိုင္းရင္းသားေတြ အေပၚမွာ စစ္မက္ျဖစ္ပြားျပီး စစ္ေဘးဒဏ္ခံစားေနရျပီး တိုင္းရင္းသားေတြရဲ႕ ဒုကၡေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မၾကည့္ရက္ပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္ ဒီေၾကညာခ်က္ကို ထုတ္ျပန္ရျခင္း
ျဖစ္ပါတယ္။ ၈၈ တစ္ခုလံုးကို လႊမ္းျခံဳတဲ့ ေၾကညာခ်က္ပါ။
Source:FB

No comments:

ေန႔မွာ